ما فراز پردازان هستیم

شرکت فرازپردازان در سال 1389 توسط جمعی از فارغ التحصیلان دانشکده مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات دانشگاه صنعتی امیر کبیر (پلی تکنیک تهران) به طور رسمی شروع به کار نمود. با اتکا به تجربه نه ساله شرکت و دانش نیروهای جوان و توانمند ، فرازپردازان در همکاری نزدیک با شرکت ارتباط فردا توانسته است خود را به عنوان یک شرکت پیشرو در تولید اپلیکیشن های مالی، بانکی و سفارشی بر روی سه پلتفرم ios،Android وweb به صنعت IT کشور معرفی کند.

  1. همراه کارت: 

سامانه همراه کارت نرم افزاری ساده، کاربردی و رایگان برای انجام فعالیت‌های پرداخت‌های بانکی (انتقال وجه کارت به کارت، خرید شارژ و اینترنت، پرداخت قبض، نیکوکاری و پرداخت خریدهای اینترنتی و …) تنها با داشتن رمز دوم کارت بانکی خود می‌توانید فعالیت‌های مالی را بدون نیاز به مراجعه به بانک از طریق همراه کارت با استفاده از تمامی کارت‌های عضو شبکه شتاب، انجام دهید.

همراه کارت علاوه‌ بر پشتیبانی از تلفن‌های همراه هوشمند و تبلت با سیستم عامل‌های  androidو ios  قابل استفاده بر روی ساعت‌های هوشمند نیز می‌باشد.

همراه کارت از سال ۱۳۹۳ شروع به فعالیت در عرصه پرداخت‌های بانکی کرده ‌است. که خدمات اصلی آن عبارت است از:

  1. همراه نوین:

همراه نوین سامانه جدید بانک اقتصادنوین برای ارائه خدمات متنوع بانکی بر بستر تلفن همراه است. که خدمات اصلی آن عبارت است از:

  1. فانوس:
  1. کیف پول فراپی (نسخه ios)

ب) اپلیکیشن های صنعت بیمه:

1- سامانه هم راز:

سامانه هم راز یک سامانه خرید و تمدید بیمه است که به سفارش شرکت بیمه رازی بر روی سه بستر ios، android  و وب پیاده سازی شده است.  که با استفاده از آن می توان انواع بیمه‌نامه‌های بیمه رازی که شامل بیمه‌نامه حوادث، بیمه‌نامه آتش سوزی و صاعقه، ناجیان غریق و … است را مشاهده کرد. بوسیله این برنامه حتی می توان نزدیکترین مراکز و دفاتر بیمه را از روی نقشه مشاهده کرد. همچنین با این اپلیکیشن می توان انواع بیمه‌نامه‌های مختلف را استعلام نمود و از وضعیت آنها با خبر شد.

2- بیمه عمر پارسیان: سامانه جامع بیمه عمر پارسیان تمامی امور مربوط به عملیات صدور، پس از صدور و خدمات تکمیلی مربوط به بیمه های زندگی را مدیریت و تسهیل می نماید.

3سامانه سنام پارسیان: سامانه جامع سنام پارسیان مراودات مالی نمایندگان بیمه با مرکز را بر عهده دارد

ج) اپلیکیشن صندوق های سرمایه گذاری:

1- صندوق انصار: هنوز شروع نشده؟؟؟؟

2- صندوق بانک آینده:

در این سایت کاربران صندوق های بانک آینده اعم از صندوق گسترش فردای ایرانیان و صندوق تجربه ایرانیان می توانند سهام های خود را مدیریت کرده و درخواست صدور و ابطال نمایند. همچنین کاربران بانک آینده می توانند از طریق پیشخوان بانک آینده بیش از ۵۰ میلیون تومان نیز سرمایه گذاری نمایند که برای اولین بار است که چنین صندوقی به این روش فروش سهام را انجام می دهد. همچنین کاربران میتوانند از طریق این سامانه در صندوقی ثبت نام نمایند. در این سایت براحتی ویژگی احراز هویت حضوری برای کاربران نیز  فراهم شده است.

د) اپلیکیشن مرکز تجاری ایران مال:

اپلیکیشن ایران مال اپلیکیشنی برای ارائه سرویس ها و خدمات بازار بزرگ ایران است که شامل توضیح مکان های مختلف و جاذبه‌های گوناگون ایران‌مال و مسیریابی آنها به دو صورت داخلی و خارجی می باشد. به اینصورت که اگر شما برای مثال مسیریابی خارجی را انتخاب کنید از مبدا دلخواه (خارج از پاساژ) به شما مسیری را می دهد که به نزدیکترین پارکینگ به محل انتخابی برسید و از آنجا نیز به شما مسیر را تا فروشگاه نشان می دهد. اگر هم مسیریابی داخلی را انتخاب کنید از مکانی که درآنجا هستید (داخل ایران‌ مال) به مقصد مورد نظر هدایت می شوید. از دیگر ویژگی های این برنامه میتوان به ذخیره پارکینگی که خودروی خود را در آنجا پارک کردهاید اشاره نمود. فقط کافی است بارکدهای نصب شده در محل هر پارکینگ را توسط برنامه اسکن کنید. یکی دیگر از ویژگی های این اپلیکیشن این است که شما می توانید برای خود یک کیف پول داشته باشید و یا حساب بانکی خود را در برنامه اضافه کنید و برای خرید از کارت‌های بانکی استفاده نکنید. هر فروشگاه در انتهای فاکتوری که به شما می دهد یک بارکد نیز به شما نشان می دهد که با اسکن کردن آن می توانید پرداخت خود را از طریق اپلیکیشن انجام دهید. از ویژگی های دیگر این برنامه می توان به نقشه داخلی آن اشاره کرد. این نقشه با استفاده از فریمورک  mapKit  طراحی شده و تمام قسمت های ایران مال در آن به همراه نام آن محل مشخص شده است.

این اپلیکیشن دارای یک تقویم منحصر به فرد است که در آن اطلاعات رویدادهای ایران مال مشخص شده و به کاربر امکان فیلتر کردن این رویدادها را بر اساس روز، زمان و مکان رویداد می دهد.

ه) اکوبین (سامانه اسکن کارت های بانکی)

سامانه اسکن کارت های بانکی (اکوبین) ماژولی است که به صورت یک کتابخانه در دو نسخه ios و android در اختیار متقاضیان قرار می گیرد که ویژگی های این سرویس به سه  بخش عمده تقسیم می شود:

  1. هوشمند و دقیق: سرویس  accub.in میتواند با استفاده جریان ویدئویی دوربین گوشی های همراه، ظرف مدت چند ثانیه اطلاعات کارت بانکی شامل شماره کارت و تاریخ انقضا را تشخیص دهد. بدیهی است به دست آوردن نام صاحب کارت از طریق سوئیچ های بانکی امکان پذیر استaccub.in .  میتواند با دقت بیش از 95% اطلاعات کارت بانکی را تشخیص دهد
  2. سریع و منطبق: برای تشخیص اطلاعات کارت های بانکی نیازی به به برقراری ارتباط با اینترنت نیست . این سرویس به صورت هوشمندانه در کسری از ثانیه اطلاعاتهای بانکی استخراج و در اختیار کاربر قرار میدهد. اکوبین قادر به تشخیص همه کارت های بانکی ایران با چاپ اعداد فارسی و انگلیسی می باشد.
  3. قابل استفاده در تمامی سامانه های موبایلی: استفاده از سرویس اکوبین در تمامی سامانه های مرتبط با پرداخت و موبایل بانک به سادگی از طریق کتابخانه های ارائه شده برای سیستم های عامل اندروید و ios امکان پذیر است.

جهت مشاهده و بررسی accub.in میتوانید قابلیت استفاده از این ماژول را بر روی پنج اپلیکیشن همراه کارت، اپلیکیشن بله، اپلیکیشن بام، موبایل بانک همراه نوین و موبایل بانک همراه تجارت مشاهده نمایید.